Τρίτη, 27 Μαΐου 2014

ΑΥΤΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ....ΔΕΙΤΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΗΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ...


Αυτό που θα διαβάσετε είναι μονάχα από ένα βιβλίο...Νεοελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου.
Το συγκεκριμένο "βιβλίο" ίσως θα ήταν καλύτερο να ονομαστεί ιδεολογικό φυλλάδιο πολιτικού κόμματος. Ενός συγκεκριμένου, που έχει αναλάβει εργολαβικά να υπερασπίζει ό,τι περιθωριακό και ανθελληνικό κυκλοφορεί σε τούτο τον τόπο.
Εγχειρίδιο για το πως εκπαιδεύεις τον Γενίτσαρο της αύριον.
(...) Παγκοσμιοποίηση, ομογενοποίηση, αντεθνικά αισθήματα, φλύαρες αγαπολογίες, πολυπολιτισμικές αερολογίες, με μια φράση "η άνοδος της ασημαντότητας" και η αποκαθήλωση της Ρωμιοσύνης.
Αρχίζει η οδυνηρή περιήγηση στο προπαγανδιστικό έντυπο - βιβλίο...



Σελ. 10. Ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη, όχι από το "Άξιον Εστί" ή το "Άσμα ηρωικό και πένθιμο", αυτά είναι εθνοκεντρικά, εξάλλου ο ηρωισμός, η φιλοπατρία είναι ξεπερασμένες μικροαστικές αντιλήψεις. Το ποίημα τιτλοφορείται "Η ALFA ROMEO" από τα μέτρια του ποιητή.
Σελ. 11. Κείμενο. "Η ελληνική κοινωνία αλλάζει" της κ. Χρισίνας Κουλούρη, της γνωστής, νέας κοπής, ομάδας των ιστοριογράφων (ρεπούση, διάκος, αναγνωστοπούλου, δραγώνα) που ακόμα αναζητούν "Τι είν' η πατρίδα μας", η οποία όμως πατρίδα τούς σιτίζει πλουσιοπάροχα. Το κείμενο βέβαια κινείται στο γνωστό αντιρατσιστικό πνεύμα.
Σελ. 14. Κείμενο. "Τα ελληνικά μυστήρια" του Έντμουντ Κήλυ. Διαβάζουμε ότι οι Έλληνες "αφήνονται στις γήινες απολαύσεις στο φαΐ, στο κρασί, στα παιχνίδια του έρωτα" και ότι "η Εκκλησία είναι απαιτητική στις τελετουργίες, χαλαρή στην εξομολόγηση και τη θρησκευτική ηθικολογία..." και λοιπές βλάσφημες αναφορές και νύξεις για την Εκκλησία. Από ποιον; Από Αγγλικανό που δεν υπάρχει διαστροφή που να μην την έχει υιοθετήσει η αιρετική τους οργάνωση, η κακώς λεγόμενη αγγλικανική εκκλησία.
Σελ. 46. "Ο ρατσισμός όπως τον εξήγησα στην κόρη μου", ξένου συγγραφέα.
Σελ. 47. "Στη θέση του άλλου".
Σελ. 48. "Διακρίσεις σε βάρος των γυναικών".
Σελ. 50. Ασκήσεις για την διδασκαλία των ερωτηματικών προτάσεων, με ερωτήσεις του τύπου "Υπάρχει σήμερα ρατσισμός στην Ελλάδα;", "Θα μου πεις για το ρατσισμό;", "Δεν υπάρχει μια φυλή που να είναι καλύτερη;".
Ομοβροντίες αντιρατσιστικές δήθεν, να πειστούν οι μαθητές ότι ζουν σε μια ρατσιστική χώρα γι' αυτό ενίοτε μπορούν ανενδοίαστα να την καίνε, φορώντας ως γνήσιο δημοκρατικό δικαίωμα κουκούλες ή να πυρπολούν τα σύμβολά της και τις σημαίες της. (Με αυτή την άθλια προπαγάνδα δεν θα καταλήξουμε και στην αφαίρεση των ιερών εικόνων από τις τάξεις, εφ' όσον ταυτίζονται με την Ορθόδοξη Πίστη, πράγμα ρατσιστικό για πολυπολιτισμικές τάξεις; Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ, οι χασομέρηδες του συνδικαλισμού, συμφωνούν, το Υπουργείο διά βίου είναι έτοιμο, κάποια στιγμή εν μέσω κρίσης και αφασίας, θα "χτυπήσει" η Νέα Τάξη).
Σελ. 52. Κείμενο. "Πολυεθνικές τάξεις στο σχολείο" του παύλου τσίμα, του γνωστού μεγαλοδημοσιογράφου του "MEGA" και των "ΝΕΩΝ". Τι άλλο! Τα γνωστά αντιρατσιστικά σαλιαρίσματα, ανέξοδα διαπιστευτήρια "προοδευτικότητας", που ανοίγουν πόρτες και στρώνουν καριέρες.
Σελ. 54. Κείμενο. "Οι μαθητές ερευνούν". Τι ερευνούν για το ρατσισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα στην πατρίδα μας;
Σελ. 55. Απόσπασμα από το φυλλάδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κατά του ρατσισμού. Τα γνωστά κακόγουστα και ρηχά ρητορεύματα.
Σελ. 57. Κείμενο. "Η γενετική είναι ...αντιρατσίστρια". Σχηματίζει κανείς την εντύπωση ότι το "βιβλίο" γράφτηκε για μαθητές χώρας που ισχύει καθεστώς τύπου απαρχάιντ.
Σελ. 58. Κείμενο. "Ο διωγμός των Εβραίων της Θεσσαλονίκης από τους Ναζί". Οι Εβραίοι σίγουρα εκδιώχθηκαν και βασανίστηκαν από τους Ναζί. Εμείς δεν είχαμε Καλάβρυτα, Δίστομο, Κάνδανο; Εμείς δεν είχαμε Γενοκτονίες από το πιο αδίστακτο και ρατσιστικό καθεστώς του 20ού αιώνα; Γιατί να μην "περάσει" και ένα κείμενο για την Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, της Θράκης, του Πόντου; Αυτό δεν είναι ρατσιστική αντίληψη της ιστορίας;
Σελ.65. Κείμενο. "Ευρωπαϊκή Ένωση και ελληνική ταυτότητα". Διαβάζουμε: "Είμαστε όλοι εκτεθειμένοι σε αληθινό βομβαρδισμό πολιτιστικών προϊόντων που διαμορφώνονται σύμφωνα με τη διεθνή διαφημιστική προβολή. Τα κράτη - έθνη δεν ανέκοψαν, αλλά αδιαφόρησαν γι' αυτή την εξέλιξη. Η Ελλάδα την ενίσχυε μάλιστα έμμεσα με ιδεολογικό προσανατολισμό σε μία διαστρεβλωμένη και γι' αυτό χωρίς απήχηση ελληνική και χριστιανική παράδοση". Ποιος υπογράφει αυτά τα περισπούδαστα; κώστας σημίτης, ο γνωστός "εκσυγχρονιστής" και εκκλησιομάχος ολκής.
Σελ.72. Κείμενο. "Μετανάστες, οι είλωτες της Ευρώπης" του Γκαζμέτ Καπλάνι από τα "ΝΕΑ". Αυτός μέμφεται τη χώρα που τρώει ψωμί, την Ελλάδα, που δεν του δίνει υπηκοότητα, ενώ πληρώνει φόρους κλπ. Ας μην ανησυχεί. Το πρόβλημά του λύνεται. "Όλοι ίδιοι είμαστε".
Σελ.106. Κείμενο. "Ο νεανικός ιδεαλισμός". Σύμφωνα με τον συγγραφέα (αμερικανός) "Τα περισσότερα παιδιά μού μιλάνε για την επιθυμία τους να προστατεύσουν τα τροπικά δάση, να σώσουν τις θαλάσσιες χελώνες ή να βοηθήσουν τα παιδιά που ζουν στο δρόμο".
Σελ. 116. Κείμενο. "Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις" του Νίκου Δήμου, του ανθρώπου που έγραψε βιβλίο με τίτλο "Η δυστυχία να είσαι Έλληνας", πρωτοπαλίκαρο του ανθελληνισμού και της εκκλησιομαχίας.
Κείμενο 8 (Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις)
Κατηγορούμε συχνά την ανθρωπότητα πως, ενώ τον τελευταίο αιώνα έχει επιτελέσει τεράστια επιστημονική και τεχνολογική πρόοδο, στον τομέα της ηθικής έχει μείνει πίσω.
Υπάρχει κάτι που αντικρούει αυτή την άποψη: η δημιουργία και παρουσία, στο δεύτερο του αιώνα μας, των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (NGOs -Non Government Organizations). Πίσω από αυτά τα αρχικά κρύβονται πασίγνωστες κινήσεις, όπως η Γκρήν Πις, η Διεθνής Αμνηστία, οι Γιατροί χωρίς Σύνορα και οι Γιατροί του Κόσμου, το Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, η Ομάδα για την Προστασία των Μειονοτήτων κ.α (...).
Οι οργανώσεις αυτές λέγονται Μη Κυβερνητικές, γιατί δεν εξαρτώνται από κυβερνήσεις (ευτυχώς - η ανεξαρτησία είναι προϋπόθεση για τη σωστή λειτουργία τους). Οι πόροι είναι από εισφορές μελών, δωρεές, ιδρύματα και διεθνείς οργανώσεις. Η συνολική προσφορά τους είναι εντυπωσιακή: Έχουν σώσει εκατομμύρια ζωές, έχουν προστατεύσει πολλές χιλιάδες ανθρώπων από βασανιστήρια και καταπίεση, έχουν βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα της ζωής.
Εδώ στην Ελλάδα τις αντιμετωπίζουμε περίεργα: Όταν η Διεθνής Αμνηστία και το Παρατηρητήριο του Ελσίνκι καταγγέλλουν παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην τουρκία, γράφουμε την είδηση στην πρώτη σελίδα. Όταν οι ίδιες οργανώσεις διαμαρτύρονται για καταπίεση των μαρτύρων του ιεχωβά, των σλαβόφωνων ή των μουσουλμάνων στην Ελλάδα, είναι ανθελληνικές και πληρωμένες από ξένα κέντρα. Ουσιαστικά μας ενοχλεί η ανεξαρτησία τους: Θα τις θέλαμε με το μέρος μας (όπως και όλες τις άλλες εξουσίες) και ξεχνάμε ότι αυτό θα καταργούσε αυτόματα το διεθνές τους κύρος.
Είμαι υπερήφανος που ανήκω στις περισσότερες από αυτές τις οργανώσεις. Πιστεύω πως ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα, ενιαία και αδιαπραγμάτευτα, είναι η μόνη ιδεολογία που μας απέμεινε - αλλά και η μόνη που μας χρειάζεται.
Φιλικά, Νίκος Δήμου.
Σελ. 148. Τραγούδι - κείμενο "Don't worry be happy". Το τραγούδι μπορεί να ακουστεί σε ξενυχτάδικο όπου χασομερούν αργόσχολοι. Για σχολική όμως αίθουσα και για διδασκαλία της γλώσσα είναι απαράδεκτο. Καταρρακώνει την αξιοπρέπεια του εκπαιδευτικού και ακυρώνει την αποστολή του σχολείου.




Από το βιβλίο του Δημητρίου Νατσιού, δασκάλου, "Τα νεοταξικά βιβλία γλώσσας του δημοτικού σχολείου και του γυμνασίου"
Back To Top